EBC BRAKES motocyklowe klocki i tarcze hamulcowe oraz komplety sprzęgła motocyklowego jak i tarcze sprzęgła sportowe szosowe i Off Road.
EBC Brakes znajdą Państwo kompletne sprzęgła przeznaczone zarówno do motocykli crossowych (DRC) oraz motocykli szosowych (SRK).
EBC DRC - Bazą dla sprzęgła DRC jest prasowany wysokociśnieniowo korek z domieszką aluminium. Jest on dodatkowo impregnowany aby zapobiec efektowi puchnięcia tarcz. Zawierają wzmocnione sprężyny oraz stalowe przekładki o punktowej powierzchni w celu lepszego smarowania. Dla wyczynowej jazdy off-roadowej dostępne są sprzęgła DRCF które dodatkowo mają tarcze cierne wzmocnione włóknami karbonowymi.
EBC SRK - to kompletne sprzęgło w skład którego wchodzą aramidowe tarcze sprzęgła, stalowe przekładki oraz sprężyny/płytki sprężynujące. Zestaw SRK jest idealny dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Zaletami tej serii jest wyższa odporność temperaturowa oraz dłuższa żywotność.
EBC Brakes - to motocyklowe tarcze hamulcowe klasy Premium.
EBC Brakes - to motocyklowe klocki hamulcowe sintered HH oraz organiczne jak i mieszane V.
Klocki hamulcowe EBC dzielą się na:
- Seria FA (FA***) to klocki organiczne wzmacniane włóknami aramidowymi, które będą idealnym wyborem dla kierowców motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Cechy: niska cena, średnia żywotność oraz niskie zużycie tarcz hamulcowych.
- Seria Double H (FA***HH) to klocki klasy Superbike wykonane ze stopów spieków miedzi. Dedykowane to motocykli sportowych oraz turystycznych średnich i ciężkich. Dla kierowców preferujących sportowy styl jazdy. Cechy: duża siła hamowania, duża stabilność temperaturowa, dobre wyczucie oraz trwałość.
- Seria V-Pads (FA***V) jest dedykowana do ciężkich motocykli turystycznych oraz jeszcze cięższych cruiserów. Wysoka trwałość okładziny pozwala na skuteczną i długotrwałą eksploatację. Cechy: dobre wyczucie oraz duża trwałość klocków hamulcowych.
- Seria VLD (FA***VLD) Limited Edition Chrome Pads – formuła stworzona dla miłośników chromu, a więc właścicieli ciężkich Cruiserów. Odznaczają się chromowanymi płytkami dającymi wyjątkowy wygląd klocków. Oferują wysoką trwałość, oraz stabilność temperaturową plus niskie zużycia tarcz hamulcowych.
- Seria TT (FA***TT) to dobrej jakości klocki hamulcowe produkowane na bazie mieszanki karbonowej. Dedykowane do użytku w motocyklach Enduro Moto-X oraz ATV. Cechy: dobra siła hamowania oraz średnia trwałość w suchych warunkach. Nie zalecane do jazdy w błocie.
- Seria R (FA***R) to spiekane klocki hamulcowe motocyklowe produkowane ze stopu miedzi. Idealnie sprawdzające się w motocyklach enduro, cross, oraz pojazdach ATV. Cechy: najwyższa trwałość, skuteczne hamowanie w trudnych warunkach np. w błocie, piachu, wodzie.
- Seria MXS (MXS***) jest produkowana w USA ze spieków stopów miedzi, wykończone dodatkową diamentową powierzchnią. Klocki hamulcowe dedykowane do wyczynowego użytkowania motocykli crossowych, enduro oraz pojazdów ATV. Cechy: bardzo wysoki współczynnik tarcia. Średnia trwałość. Dostarczane w komplecie z bolcem mocującym klocki w zacisku.
- Seria GPFAX (GPFAX***HH) posiada specjalne płytki ze stali nierdzewnej, zapewniające lepsze chłodzenie. Klocki hamulcowe są dedykowane do motocykli wyścigowych na tor. Cechy: najwyższa stabilność temperaturowa, ultra wysoki współczynnik tarcia. Nie zalecane do użytku "cywilnego"
- Seria EPFA (EPFA***HH) to klocki hamulcowe wykonane ze spieku mieszanki sinterowej. Idealnie sprawdzają się do motocykli sportowych. Cechy: wysoka stabilność temperaturowa, zwiększony współczynnik tarcia, zredukowane zużycie tarcz hamulcowych. Idealne do użytku zarówno szosowego jak i wyścigów typu Track Days.
- Seria SFA (SFA***) to klocki hamulcowe przeznaczone do skuterów i małych motocykli. Mieszkanka Aramidowa, pozwala na skuteczne hamowanie skuterów i małych motocykli w ruchu miejskim, oraz dobrą żywotność w tego typu pojazdach. Ich rewelacyjnie niska cena, w połączeniu z bardzo wysoka jakością uczyniła z nich najpopularniejszą formułę na rynku. UWAGA! Nie wolno stosować tej formuły do cięższych motocykli i skuterów, zamiast innych formuł.
- Seria SFA-HH (SFA***HH) to formuła produkcji USA, do większych i mocnych maxi skuterów. Oferuje bardzo wysoki współczynnik tarcia, wysoką stabilność temperaturową, dobre wyczucie hamulca oraz trwałość.
- Seria SFAC (SFAC***) Carbon Scooter Pads to formuła stworzona do skuterów średniej klasy, oferująca większą trwałość i siłę hamowania niż seria SFA.